مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-01ورزشي

آقای وزیر ورزش روغن ریخته را نذر کدام امام زاده می کنید؟


ایمان احمدوند مجمع عمومی پر حرف حدیث فدراسیون فوتبال برگزار شد و با اکثریت آرا اساسنامه آن تصویب و برای فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ارسال شد.

ولی جالب آنجاست که بعد از این مجمع علی نژاد معاون قهرمانی وزیر ورزش بصورت طلبکارانه ای مصاحبه ای انجام داد و گفت: وزیر ورزش به خاطر منافع مردم و فوتبال از حق خ ودگذشت کرد!اینجاست که باید گفت دقیقا این دوستان از کدام حق صحبت می کنند؟ در تابستان سال جاری فدراسیون جهانی فوتبال در نامه شدیدالحنی به فدراسیون ایران نسبت به تعیین تکلیف سریع تر اساسنامه هشدار داده بود که بر این اساس فدراسیون فوتبال ایران با تغییر بندهای اساسی این اساسنامه و حذف حق رای وزیر ورزش در مجمع فدراسیون فوتبال اقدام و اصلاحات را برای اعلام نظر به فیفا ارسال گردد.

چرا حقی که مقام بالا دست یک سیستم ورزشی سلب کرده است را پای مردم می گذارید؟ این دوستان فراموش کرده اند که یکی از خفت بارترین قرارداد های بین المللی در تاریخ این کشور را با مارک ویلموتس در دوران تصدی همین حضرات بسته شده است.

معرفی ویلموتس به فدراسیون فوتبال را مگر مرکز فرهنگی ایران و هلند با امضاء شما صورت نگرفت؟ شرکتی که هلندی بود و هر سه مربی که معرفی کرد هر سه غیر هلندی! حال این ادبیات منت مآبانه شما برای مردم چه معنی دارد؟ در دوربین زل می زنند و می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر ورزش روغن ریخته را نذر کدام امام زاده می کنید؟

آقای وزیر ورزش روغن ریخته را نذر کدام امام زاده می کنید؟