مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-01ورزشي

«کی روش» در بازی با برزیل سرمربی کلمبیا نخواهد بود


یک رسانه کلمبیایی اعلام کرد کارلوس کی روش در ماه مارس 2021 و در دیداری که کلمبیا با برزیل در پیش دارد، سرمربی تیم ملی این کشور نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وضعیت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا بعد از دو باخت متوالی به اکوادور و اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 نامشخص است.

فدراسیون فوتبال کلمبیا به صورت رسمی چیزی درباره جدایی کی روش و یا استعفای این مربی منتشر نکرده است.

اظهارات کی روش سرتیتر رسانه های کلمبیا از سوی دیگر، کی روش از گفتگو با رسانه های کلمبیایی خودداری کرده است ولی مصاحبه روز گذشته او با یکی از روزنامه های ایران، بازتاب بسیار گسترده ای در کلمبیا داشته است.

کی روش در این مصاحبه که به سر تیتر خبرهای ورزشی کلمبیا تبدیل شده، اعلام کرد که ماجراجویی اش در کلمبیا رو به پایان است که تاییدی است بر خبر جدایی اش از این تیم.

البته این مصاحبه واکنش های مختلفی در کلمبیا داشته و بعضی از کاربران کلمبیا در توییتر کی روش را مربی ترسویی دانسته اند که با رسانه های کلمبیا صحبت نمی کند.

کی روش در بازی با برزیل سرمربی کلمبیا نخواهد بود سایت elpilon کلمبیا هم با اشاره به اظهارات روز گذشته کی روش، اعلام کرد فدراسیون فوتبال کلمبیا با این مربی پرتغالی در حال مذاکره است تا برای مسائل مالی با هم به یک توافق برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کی روش» در بازی با برزیل سرمربی کلمبیا نخواهد بود

«کی روش» در بازی با برزیل سرمربی کلمبیا نخواهد بود