مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-01ورزشي

کنگره فدراسیون جهانی والیبال به صورت آنلاین برگزار می شود


کنگره فدراسیون جهانی والیبال در سال 2021 برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، بر اساس تصمیم هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال، کنگره سال 2021 به صورت آنلاین در ماه فوریه برگزار خواهد شد.

بر این اساس، این وبینار از روز جمعه 17 بهمن ماه سال جاری آغاز می شود و به مدت سه روز تا یکشنبه 19 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

رییس فدارسیون جهانی والیبال با تاکید بر اینکه اولویت نخست FIVB تامین سلامتی خانواده بزرگ والیبال است، گفت: به همین دلیل، این تصمیم در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و با توجه به محدودیت های پروازی و مسافرتی که در جهان وجود دارد، گرفته شده است.

پیش از این قرار بود کنگره فدراسیون جهانی والیبال به میزبانی تایلند برگزار شود و دکتر آری گراسا در این باره تصریح کرد: از فدراسیون والیبال تایلند به دلیل همکاری و پذیرفتن میزبانی تشکر می کنم و متاسفم که مجبوریم کنگره جهانی را به صورت آنلاین برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این تصمیم فدراسیون جهانی والیبال، به دنبال برگزاری موفق مجمع های سالیانه آنلاین در چهار قاره گرفته شده است، زیرا FIVB اطمینان حاصل کرده است که با سیستم رای گیری الکترونیکی می توان با امنیت بالا کنگره جهانی را نیز برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره فدراسیون جهانی والیبال به صورت آنلاین برگزار می شود

کنگره فدراسیون جهانی والیبال به صورت آنلاین برگزار می شود