مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-01سياسي

ثبت صحیح گزارش کانون ها در سامانه بچه های مسجد اهمیت بسزایی دارد


عبادی سرپرست اداره کل آموزش کانون های فرهنگی مساجد گفت: در طرح ملی ایران قوی، آموزش و توانمندسازی در دستورکار قرارگرفته و امیداست مورد استفاده کانون ها قرارگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین جلسه مجازی توجیهی-آموزشی-مشورتی رابطین کانون های فرهنگی مساجد کشور عصر دوشنبه 10 آذر با حضور مرتضی طاهریان معاون ساماندهی و شبکه سازی و جواد عبادی سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

جواد عبادی طی سخنانی ضمن تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در ورود اطلاعات کامل و دقیق اطمینان حاصل کنند، اظهار کرد: به جهت انتشار اطلاعات در سامانه یعنی در صفحه اختصاصی کانون دقت نظر کانون و استان بسیار مهم است.

سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مورد مشکلات ورود به سامانه بچه های مسجد گفت: هنوز برخی از مدیران و اعضا در خصوص ورود به سامانه، مسلط نشدند و گاهاً بیشترین پرسش ها از این بخش مطرح می شود که آموزش این مسأله باید در دستور کار رابطین قرار گیرد.

عبادی در ادامه در مورد جداول ارائه شده طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مسجد گفت: در قسمت مدیریت کانون گزینه ای برای این طرح ملی قرار داده شده است که در صورت کلیک، مدیر می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت صحیح گزارش کانون ها در سامانه بچه های مسجد اهمیت بسزایی دارد

ثبت صحیح گزارش کانون ها در سامانه بچه های مسجد اهمیت بسزایی دارد