مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-01سياسي

مدیریت شهری منهای پژوهش اختلاف طبقاتی را منجر می شود


کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری گفت: باید راهکارهایی دنبال شود که مدیران تصمیم گیر شهر را دائما با نتایج تحقیقات پژوهشگران مرتبط کند و نگاه کارشناسانه و مجهز به علم روز باید پشتوانه هر تصمیم مهمی در شهر وجود داشته باشد و از انجام تصمیمات خودسرانه .

- ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری گفت: باید راهکارهایی دنبال شود که مدیران تصمیم گیر شهر را دائما با نتایج تحقیقات پژوهشگران مرتبط کند و نگاه کارشناسانه و مجهز به علم روز باید پشتوانه هر تصمیم مهمی در شهر وجود داشته باشد و از انجام تصمیمات خودسرانه و بدون هیچ ­گونه پایه علمی خودداری شود.

فرزانه نصراصفهانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شهرها پیوسته در حال تغییر و تحول با خود کمبودها، مسائل و مشکلات­، محدودیت­ها و نیازهایی را به همراه دارند، بیان کرد: رفع کمبودها و نیازها و حل کردن مسائل و مشکلات، با برنامه ­ریزی دقیق و اصولی شروع می ­شود و وجود معضلات شهری امروزه احساس نیاز به برنامه­ ریزی را بیشتر می­ کند و در چارچوب این تفکر، ایجاد تعادل، تناسب و هماهنگی در بخش ­های مختلف شهر امکان­ پذیر است.

نصراصفهانی ادامه داد: برنامه­ریزی شهری، شهر را به سمت و سوی پویایی و حیات رهنمون می سازد و مدیریت شهری با وجود برنامه آینده نگرانه شهری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری منهای پژوهش اختلاف طبقاتی را منجر می شود

مدیریت شهری منهای پژوهش اختلاف طبقاتی را منجر می شود