مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-01سياسي

طرح جمع آوری آب های سطحی اهواز درست اجرا می شد، بحران تا این حد نبود


عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه با وجود آغار بارندگی ها اما طرح اضطراری جمع آوری آب های سطحی که توسط اعضای شورای شهر و با مشارکت کارشناسان شهرداری و آبفا تهیه شد، - ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه با وجود آغار بارندگی ها اما طرح اضطراری جمع آوری آب های سطحی که توسط اعضای شورای شهر و با مشارکت کارشناسان شهرداری و آبفا تهیه شد، هنور تکمیل نشده است، گفت: قطعا اگر این طرح درست اجرا می شد حداقل بحران تا این حد و به این گستردگی رخ نمی داد.

محمدجعفر فلسفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آبگرفتگی اهواز در پی بارندگی در سه سال، اظهار کرد: آبگرفتگی در سه سال پیاپی موید ایراد در مدیریت ها به ویژه در زمان بحران است.

وی با اشاره به عدم اجرای صحیح طرح ضربتی جمع آوری آب های سطحی، افزود: با وجود آغار بارندگی ها اما طرح اضطراری جمع آوری آب های سطحی که توسط اعضای شورای شهر و با مشارکت کارشناسان شهرداری و آبفا تهیه شد، هنور تکمیل نشده است.

اگر طرح اضطراری جمع آوری آب های سطحی به درستی و کامل اجرا می شد، آیا شاهد این وضعیت می شدیم؟ قطعا اگر این طرح درست اجرا می شد حداقل بحران تا این حد و به این گستردگی رخ نمی داد.

به طور مثال چرا موضوع لایروبی جدی گرفته نمی شود و یا ایستگاه های پمپاژ کلیدی مثل پیچ وار و زیرگذر کوی علوی همچنان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری آب های سطحی اهواز درست اجرا می شد، بحران تا این حد نبود

طرح جمع آوری آب های سطحی اهواز درست اجرا می شد، بحران تا این حد نبود