مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-01سياسي

اندر حکایت کسب و کارهای مزاحم


دست فروشی و مشاغل مزاحم شهری از جمله آهن آلات فروشان و ضایعات فروشان ورودی شهرارومیه سالیان سال است که به یکی مسایل و دغدغه های شهری ارومیه تبدیل شده که هرساله مدیران شهری قول ساماندهی آن را می دهند ولی متاسفانه تاکنون برنامه ای اساسی برای ساماندهی آنها .

- ایسنا/آذربایجان غربی دست فروشی و مشاغل مزاحم شهری از جمله آهن آلات فروشان و ضایعات فروشان ورودی شهرارومیه سالیان سال است که به یکی مسایل و دغدغه های شهری ارومیه تبدیل شده که هرساله مدیران شهری قول ساماندهی آن را می دهند ولی متاسفانه تاکنون برنامه ای اساسی برای ساماندهی آنها تدوین واجرایی نشده است.

در سال های گذشته شهرداری هفت نقطه از سطح شهر اعم از رودکی، حکیم نظامی، خاقانی، علامه مجلسی ، تاناکورا، خیابان ولایت و ارامگاه را جهت ایجاد بازارچه ها باهدف ساماندهی دستفروشان سطح شهر و یکی از پارکینگ عطایی را جهت ساماندهی دستفروشان عطایی مکان یابی کردند ولی تاکنون هیچ گونه هیچ گونه اقدامی عملیاتی درجهت ساماندهی از این مشاغل انجام نشده است.

مسئولان از دستفروشان حمایت نمی کنند امیر یکی از دستفروشان خیابان عطایی در گفت و گو با ایسنا افزود: سال 97 نزدیک عید شهرداری برای دستفروشان یکی از پارکینگ های عطایی را برای ما در نظر گرفت حتی ثبت نام هم کردیم ولی چون مکان تعیین شده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر حکایت کسب و کارهای مزاحم

اندر حکایت کسب و کارهای مزاحم