مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-01اقتصادي

قیمت گوشت مرغ طی روزهای آینده کاهش می یابد


قیمت گوشت مرغ روند نزولی به خود گرفته است و در آینده شاهد کاهش قیمت مرغ در استان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس همین تنظیم بازار است که باید به آن توجه ویژه شود تا تصمیمات اتخاذشده نتایج خود را نشان دهد.

سهمیه آرد نانوایی ها در زنجان دوباره مورد بررسی قرار گیرد استاندار زنجان، با بیان اینکه سهمیه آرد نانوایی ها در استان دوباره مورد بررسی قرار گیرد، گفت: اگر لازم باشد سهمیه یک نانوایی افزایش یابد و یا نیاز به کاهش سهمیه یک نانوایی وجود دارد نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

حقیقی تاکید کرد: با فروش آرد و خروج آرد از استان زنجان به شدت باید برخورد شود و خروج آرد از هر طریقی از استان قابل قبول نیست.

وی بر لزوم تامین آرد مورد نیاز روستاهای استان زنجان به ویژه روستاهایی که در مناطق صعب العبور قرار دارند اشاره کرد و افزود: هیچیک از روستاهای استان زنجان نباید با مشکل کمبود آرد مواجه شوند.

استاندار زنجان، تصریح کرد: خرید و فروش آرد ممنوع است و نیاز استان زنجان به آرد باید بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ذخیره شود.

حقیقی در رابطه با سهمیه آرد نانوایی ها، افزود: باید سهمیه آرد نانوایی ها به صورت مجدد بررسی شود و کسانی که آرد مازاد دارند از آن ها پس گرفته و به سهمیه واحدهایی که مصرفشان بیشتر است، اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت مرغ طی روزهای آینده کاهش می یابد

قیمت گوشت مرغ طی روزهای آینده کاهش می یابد