مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 04:352020-12-01سياسي

1046/ شهید حمید بابایی: ای مردم به فکر آخرت باشید


شهید حمید بابایی د روصیت نامه خود آورده است: مرگ راهی است که همه می روند و چه خوش است که انسان برای آخرت کوله بارش پر باشد و در قیامت سرافکنده نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید حمید بابایی: بسم الله الرحمن الرحیم سلام به حضرت ولی عصر مهدی موعود(عج) و سلام به پدر و مادر گرامی ام؛ پدرجان امیدوارم که همیشه حال شما و خانواده ام خوب باشد و به خوشی روز را بگذرانید و شب را هم به عبادت خدای قادر مشغول باشید و از بهر آخرت توشه گیری کنید و از دوری من نگران نباشید.

پدرجان من تو را دوست دارم اما مرگ راهی است که  همه می روند و چه خوش است که انسان  برای آخرت کوله بارش پر باشد و در قیامت سرافکنده نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1046/ شهید حمید بابایی: ای مردم به فکر آخرت باشید

1046/ شهید حمید بابایی: ای مردم به فکر آخرت باشید