مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 04:252020-12-01سياسي

دانشجویان، مخالف تجربه مجدد آموزش غیرحضوری


رییس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی با اشاره به نتایج نظرسنجی از 560 دانشجوی مهندسی درباره آموزش غیرحضوری گفت: اغلب دانشجویان معتقد بودند در کلاس های برخط، - رییس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی با اشاره به نتایج نظرسنجی از 560 دانشجوی مهندسی درباره آموزش غیرحضوری گفت: اغلب دانشجویان معتقد بودند در کلاس های برخط، عدالت آموزشی بهتر از کلاس های حضوری رعایت نشد.

بیشتر شرکت کنندگان در این نظرسنجی، با گزاره ی "مشتاقم بار دیگر تجربه آموزش غیرحضوری را تکرار کنم" مخالفت کردند اما اغلب آن ها معتقدند ترکیب آموزش برخط و آموزش حضوری مفیدتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین معماریان ضمن بیان ابن مطلب، درباره این نظرسنجی گفت: این نظرسنجی با هدف آگاهی از واکنش دانشجویان مهندسی پس از گذشت یک نیم سال تحصیلی غیرحضوری و با همکاری کرسی یونسکو و انجمن آموزش مهندسی انجام شد و در آن560 پاسخ از 9 دانشگاه ثبت شد که عمده این دانشجویان در دانشگاه های تهران، تربیت مدرس و امیرکبیر تحصیل می کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره برخی نتایج این نظرسنجی گفت: بر اساس نتایج این نطرسنجی،درصد زیادی از دانشجویان ساعات بسیار کمی را در کلاس های بر خط حضور داشتند با این که واحدهای معمول را اخذ کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان، مخالف تجربه مجدد آموزش غیرحضوری

دانشجویان، مخالف تجربه مجدد آموزش غیرحضوری