مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 03:452020-12-01بين الملل

دو مقام دولت ترامپ به طور همزمان کناره گیری کردند


همزمان با استعفای مشاور ویژه رییس جمهوری آمریکا در کارگروه ویروس کرونا، سرپرست پنتاگون با استعفای مدیر «کارگروه شکست داعش» موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از رویترز، یک مقام کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که دکتر اسکات اتلس مشاور ویژه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در کارگروه ویروس کرونا پس از چهار ماه فعالیت پرحاشیه و جدال آمیز با سایر اعضای این کارگروه از مقام خود استعفا داد.

شبکه فاکس نیوز به عنوان نخستین مرجع انتشار این خبر گزارش داد که اسکات اتلس در نامه ای خطاب به ترامپ مورخ یکم دسامبر 2020 نوشت: من در حال نوشتن استعفای خود از سمت مشاور ویژه رییس جمهور ایالات متحده هستم .

اتلس که یک رادیولوژیست است، در ماه میلادی جاری در یک پیام توییتری به دلیل انجام مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی عذرخواهی کرد و گفت که از قرار داشتن این شبکه در فهرست عوامل خارجی ثبت شده در ایالات متحده اطلاعی نداشته است.

از سوی دیگر، آنتونی فائوچی کارشناس برجسته بیماری های عفونی و همچنین رییس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) آمریکا به همراه شماری دیگر از کارشناسان حوزه سلامت عمومی از اسکات اتلس به دلیل ارائه اطلاعات غلط و گمراه کننده به رییس جمهور در خصوص این بیماری همه گیر انتقاد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مقام دولت ترامپ به طور همزمان کناره گیری کردند

دو مقام دولت ترامپ به طور همزمان کناره گیری کردند