مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 03:202020-11-30بين الملل

دولت اسلوونی حزب الله لبنان را یک سازمان تروریستی خواند


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار یک بیانیه از اقدام خصمانه دولت اسلوونی در معرفی حزب الله لبنان به عنوان یک سازمان تروریستی، قدردانی کرد.

- وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار یک بیانیه مراتب سپاس و قدردانی خود را از دولت اسلوونی بابت اقدام خصمانه علیه حزب الله لبنان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی 24 نیوز، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که دولت اسلوونی حزب الله لبنان را در زمره سازمانهای تروریستی قرار داده است! در ادامه این بیانیه، گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از دولت اسلوونی بابت این تصمیم قدردانی کرد.

اشکنازی در ادامه ادعاهای پوچ خود افزود که حزب الله یک سازمان تروریستی است که به شهروندان لبنانی لطمه و آسیب زده است .

وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس همچنین مدعی شد که دولت اسلوونی با این اقدام خود به صراحت اعلام کرده که حزب الله نماینده تمام ویژگیهای یک سازمان متخصص در جرائم سازمان یافته است و اینکه به دلیل فعالیتهای تروریستی در سطح جهان، عامل تهدید صلح و امنیت بین المللی است .

اشکنازی در ادامه یادآور شد که اسلوونی با این تصمیم خود به جرگه کشورهای اتریش، آلمان، جمهوری چک و سوییس پیوسته؛ کشورهایی که اخیراً دست به اقدام مشابهی زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اسلوونی حزب الله لبنان را یک سازمان تروریستی خواند

دولت اسلوونی حزب الله لبنان را یک سازمان تروریستی خواند