مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 02:502020-11-30سياسي

شهید همت و دیدار با نوزاد سه روزه اش


محمد مهدی همت سه روزه شد که پدر از منطقه برای سرکشی به خانواده به خانه برگشت اما بی آنکه سراغش را بگیرد، از همسرش پرسید: ژیلا جان چیزی لازم داری بروم بگیرم.

- جی پلاس - منصوره جاسبی: او(1) به هر سختی(2) بود به نبودن های آقا ابراهیم(شهید همت) (3) عادت کرده بود، چه آن روز که نوعروس بود و با هزاران امید به داماد بله گفته بود هر چند که می دانست زندگی با همت اصلا زندگی عادی نیست و خود نیز همان گونه بود، همتی دیگر که برای زندگی عادی آفریده نشده بود، چه بعدها که کودکی را در خود حمل می کرد و چه حالا که مادری سه روزه بود.

اما بیان این سختی ها تنها به زبان آسان است و در راه خدا شیرین می شود وگرنه تا عمق استخوان را می سوزاند و آب می کند.

حوالی ساعت سه پس از نیمه شب در حالی که بانو ژیلا برای شیر دادن نوزاد سه روزه اش، محمد مهدی بیدار بود، صدایی آشنا و دوست داشتنی توجهش را جلب کرد.

سرش را به طرف در چرخاند و دید حاج ابراهیمش جلوی در ایستاده و صدایش می کند: ژیلا جان، ژیلا جان بیداری؟ بانو که از فرط خوشحالی زبانش به لکنت افتاده بود، او را به داخل دعوت کرد و حاج ابراهیم همت بی آنکه سراغ نوزادش برود، با نگاهی که مهربانی در آن موج می زد و دل تنگی هایش را فریاد، گفت: تو خوبی ژیلا جان؟ خواب نبودی؟ کم و کسری نداری بروم تهیه کنم؟ بانو لبخندی به نشانه تشکر زد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همت و دیدار با نوزاد سه روزه اش

شهید همت و دیدار با نوزاد سه روزه اش