مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 22:102020-11-30سياسي

تکمیل جاده گناوه - میشان تسریع می شود/ بازسازی بازارچه ساحلی دیلم


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مستمر برای بازسازی بازارچه ساحلی دیلم خبر داد و گفت: تکمیل جاده گناوه - میشان تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری دوشنبه شب در گفت وگوی تصویری در فضای مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه نظارتی است که با نظارت دیگر دستگاه ها متفاوت است.

وی از پیگیری مستمر برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا با وزیر بهداشت و درمان، معاون درمان و مسئولان استانی نشست های تخصصی برگزار شده تا شاهد تسریع در روند تکمیل این پروژه باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت دستورات لازم را برای تکمیل و تجهیز بیمارستان 110 تختی شهدای هسته ای بوشهر صادر کرده است و تجهیزات مورد نیاز در حال نصب است.

وی در ادامه به پیگیری های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت ها در شهرستان های گناوه و دیلم اشاره کرد و ادامه داد: تسریع در اجرای طرح راهسازی گناوه به میشان که سال ها معطل بود با جدید دنبال می شود.

جمیری با اشاره به آتش سوزی بازارچه دیلم ادامه داد: پیگیری های لازم در سطح ملی و استانی برای بازسازی بازارچه ساحلی دیلم صورت گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد تحقق اهداف مد نظر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل جاده گناوه - میشان تسریع می شود/ بازسازی بازارچه ساحلی دیلم

تکمیل جاده گناوه - میشان تسریع می شود/ بازسازی بازارچه ساحلی دیلم