مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 21:552020-11-30ورزشي

آرزوهای کودکی با دوچرخه از ایران تا دیوار چین


قهرمانی که هشت دوره پیروزی را در مسابقات دوچرخه سواری دانشجویان کشور تجربه کرده و با کمک چینی ها و پیشرفته ترین امکاناتشان در دنیا در تورهای معتبر آسیایی شرکت کرده اگر دوباره نوجوان شود فکر دوچرخه سواری را به عنوان حرفه از سر بیرون خواهد کرد چرا که معتقد .

- ایسنا/اردبیل قهرمانی که هشت دوره پیروزی را در مسابقات دوچرخه سواری دانشجویان کشور تجربه کرده و با کمک چینی ها و پیشرفته ترین امکاناتشان در دنیا در تورهای معتبر آسیایی شرکت کرده اگر دوباره نوجوان شود فکر دوچرخه سواری را به عنوان حرفه از سر بیرون خواهد کرد چرا که معتقد است ایرانی ها مثل اروپایی ها نیستند که فکر و ذکرشان برنامه ریزی شهری برای استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله ی نقلیه راحت بدون ایجاد آلاینده های هوا و پر کردن اوقات فراغت و تبدیل کردن آن به فرهنگ باشد.

جدا از آنکه ورزشکاران حرفه ای باید 120 میلیون تومان به ارزش دلار امروز تنها برای خرید دوچرخه هزینه کنند، حتی بیمه برای دوران از کار افتادگی و بازنشستگی ندارند چه برسد به آنکه نازشان پیش مسئولان نه چندان حرفه ای اش خریداری داشته باشد.

تضمینی در شرایط فعلی برای آینده دوچرخه سواران وجود ندارد و تنها دلبستگی یاشار برای ادامه حرفه ورزشی اش لذت بردن از تجربه های شیرین ایران گردی با دوچرخه اش و کمک به مشگین شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای کودکی با دوچرخه از ایران تا دیوار چین

آرزوهای کودکی با دوچرخه از ایران تا دیوار چین