مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 21:402020-11-30اقتصادي

قطعه بندی مرغ بهانه ای برای گران فروشی !


استاندار زنجان با اشاره به اینکه بنده از قطعه بندی واقعا گلایه دارم چون بی حساب و کتاب عرضه کردند، گفت: این امر نباید رها شود و کسی که در این حوزه تخلف کرده باید با وی برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طی هفته گذشته قیمت مرغ پر کشیده و افزایش قابل توجه آن موجب مشکلاتی در تهیه آن از سوی شهروندان شده است.

کشتارگاه های مرغ حرف از گرانی نهاده های دامی و کمبود آن می زنند و مرغ فروشی ها از کاهش توزیع مرغ، همین امر موجب شده است که مردم زنجان که در تهیه این کالا دچار مشکل شوند.

با مراجعه به بازار و پرس و جو از شهروندان و فروشندگان دریافتیم عرضه این محصول نسبت به گذشته محدود شده در حالیکه تقاضا همانند گذشته با وجود افزایش قیمت وجود دارد.

در برخی از صف های مرغ که طی روزهای گذشته تشکیل شد، شاهد صف های عریض و طویلی بودیم که در آنها نه خبری از رعایت فاصله گذاری اجتماعی بود و نه هراسی از کرونا!  مردمی که در این روزها توانایی خرید مواد پروتیینی نظیر گوشت قرمز را ندارند تنها امیدشان به خرید مرغ بوده که حالا با گرانی چندین و چند باره این کالا، مرغ هم از خیلی از سبد خانوارها پرکشیده است.

هیچ کس حق قیمت گذاری مرغ را بدون هماهنگی ندارد استاندار زنجان با بیان اینکه موضوع کرونا ویروس و ستاد تنظیم بازار در کل کشور به استان تفویض اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه بندی مرغ بهانه ای برای گران فروشی !

قطعه بندی مرغ بهانه ای برای گران فروشی !