مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 21:302020-11-30اقتصادي

مصرف مرغ در استان سمنان روزانه 30 تن است/قیمت مصوب 20400تومان


رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه در سطح استان 300 تن مرغ تولید می شود، گفت: مصرف استان مجموعاً در طول روز 30 تن و مابقی صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل شامگاه دوشنبه در نشستی به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور خبرنگاران با بیان اینکه مشکلات مرغ به واسطه جوجه ریزی و دوره 40 الی 50 روزه تبدیل آنان به مرغ معمولاً ریشه در اتفاقات و رویدادهای 50 روز گذشته دارد، بیان کرد: کمبود جوجه ریزی در فرایند مرغ معمولاً خود را در 50 روز آتی نشان می دهد در نتیجه نوسانات کنونی بازار مرغ نتیجه کاهش جوجه ریزی شهریورماه بوده است.

وی با بیان اینکه در شهریور ماه به دلیل مشکلاتی که تولید کنندگان مرغ استان با آن روبرو بودند، شاهد کاهش قابل توجه جوجه ریزی در استان بودیم، افزود: نوسانات بازار مرغ به دلیل این کاهش جوجه ریزی بود که امروز البته شاهد هستیم که مشکلات کاهش یافته و برای مثال در بازاری مانند تهران شاهد بازگشت آرامش و کاهش قیمت ها هستیم.

دبیر تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه تولید کنندگان مرغ استان دارای مشکلات زیادی برای تولید هستند که از جمله آنها می توان به دشواری در تولید نهاده اشاره کرد، بیان داشت: از سوی دیگر باید در نظر داشت که 90 درصد مرغ تولیدی استان به خارج از استان سمنان منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف مرغ در استان سمنان روزانه 30 تن است/قیمت مصوب 20400تومان

مصرف مرغ در استان سمنان روزانه 30 تن است/قیمت مصوب 20400تومان