مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 21:102020-11-30اقتصادي

تسهیلات 5000 میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی و تولیدی استان


استاندار سمنان از پرداخت تسهیلات سه تا 5000 میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان از محل منابع داخلی بانک صنعت و معدن کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از پرداخت تسهیلات سه تا 5000 میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان از محل منابع داخلی بانک صنعت و معدن کشور خبر داد.

علیرضا آشناگر در گفت وگو با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور اظهار کرد: در استان سمنان سه منطقه ویژه اقتصادی و 25 شهرک صنعتی وجود دارد که سمنان از این حیث جزو استان های صنعتی کشور به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: استان سمنان به دلیل برخورداری از ظرفیت های اقتصادی قابل توجه، بخشی از اشتغال استان های همجوار را هم به دوش می کشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بانک های عامل استان در سال های گذشته برای توسعه اقتصادی استان نقش غیرقابل انکاری داشتند، ادامه داد: بانک صنعت و معدن از بانک های فعال و موفق استان سمنان در بخش های مختلف به شمار می رود.

آشناگر اضافه کرد: تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که به اصطلاح بازاری خوش حساب به شمار می روند خواهان دریافت تسهیلات هستند که از موافقت مدیریت بانک صنعت و معدن کشور برای پرداخت این تسهیلات نهایت قدردانی را دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 5000 میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی و تولیدی استان

تسهیلات 5000 میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی و تولیدی استان