مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 20:452020-11-30اقتصادي

هزینه شبکه آب های سطحی اهواز 10 هزار میلیارد است/دولت باید به خوزستان کمک کند


خسارت و آبگرفتگی منازل در بارندگی اخیر اهواز 15 درصد خسارت سال گذشته بود؛ برای احداث شبکه دفع آبهای سطحی 8 تا 10 هزار میلیارد تومان بودجه لازم است که دولت باید در این زمینه کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امشب در گفت وگوی زنده تلویزیونی در رابطه با مشکلات آبگرفتگی ناشی از بارندگی اخیر، اظهار کرد: اهواز مانند دیگر شهرهای کشور و حتی خود خوزستان نیست که شیب داشته باشد و مسطح است و به همین دلیل برای خروج آب نیازمند ایستگاه های پمپاژ گسترده و شبکه دفع آب های سطحی است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: جمع آوری آب های سطحی طبق قانون از وظایف شهرداری هاست و در اهواز سیستم جمع آوری آب های سطحی بر اساس برآورد صورت گرفته بین 8 تا 10 هزار میلیارد تومان هزینه در بردارد که این رقم از عهده شهرداری خارج است.

وی در خصوص اصلاح شبکه فاضلاب افزود: شبکه فاضلاب اهواز قرار شده به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) واگذار شود ؛ به پیشنهاد دولت و اجازه ای که مقام معظم رهبری فرمودند اقدامات خوبی صورت گرفته و امسال معادل 50 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به شبکه فاضلاب اهواز تخصیص یافت که امیدواریم برای بودجه سال 1400 نیز 50 میلیون یورو دیگر اختصاص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه شبکه آب های سطحی اهواز 10 هزار میلیارد است/دولت باید به خوزستان کمک کند

هزینه شبکه آب های سطحی اهواز 10 هزار میلیارد است/دولت باید به خوزستان کمک کند