مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 20:402020-11-30سياسي

ترور دانشمندان عزم ایرانیان را در ادامه راه شهدا مصمم تر می سازد


نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به ترور دانشمند صنعت دفاعی کشور گفت: تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم تر می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان به مناسبت دهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید دکتر مجید شهریاری جمعی از مسؤولان استان با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله خاتمی در این دیدار دهمین سالروز شهادت فرزند زنجان شهید دکتر مجید شهریاری و همچنین شهادت دکتر محسن فخری زاده را به محضر ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مادر شهید شهریاری تبریک و تسلیت گفت.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ترور دانشمند صنعت دفاعی کشور اظهار کرد: تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم تر می سازد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهریاری تصریح کرد: شهدا چراغ راه جامعه هستند و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است و ملت ایران همواره در راه ایثار و شهادت مستحکم خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان عزم ایرانیان را در ادامه راه شهدا مصمم تر می سازد

ترور دانشمندان عزم ایرانیان را در ادامه راه شهدا مصمم تر می سازد