مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:402020-11-30سياسي

توقف بازرسی از تأسیسات هسته ای ایران به سود هیچکدام از طرفها نیست


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران مدعی شد که توقف بازرسی از تأسیسات هسته ای برای ایران و سایر طرفها سودی در پی نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد که نه تهران و نه هیچ طرف دیگری از پایان یافتن بازرسی ها از تأسیسات هسته ای ایران سودی نمی برد! گروسی در واکنش به بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در مورد الزام دولت به انتقام سریع از سران تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی و توقف بازرسی مأموران آژانس از تأسیسات هسته ای و نظامی در پی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، مدعی شد که ارائه تضمین های معتبر و ضروری [از سوی ایران] به جهان در خصوص عدم انحراف از برنامه هسته ای به سمت مصارف نظامی، یک امر حیاتی است .

گفتنی است که نمایندگان مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (یکشنبه) با 232 رأی موافق دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به تصویب رساندند.

بر اساس متن این طرح، دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است بلافاصله پس از تصویب این قانون، سالانه به میزان حداقل 120 کیلوگرم اورانیوم با غنای 20 درصد را تولید و در داخل کشور ذخیره کند و نیازمندیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف بازرسی از تأسیسات هسته ای ایران به سود هیچکدام از طرفها نیست

توقف بازرسی از تأسیسات هسته ای ایران به سود هیچکدام از طرفها نیست