مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:252020-11-30سياسي

تحقق تمدن نوین اسلامی، نیازمند جهاد درونی و خودسازی است


فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پیامی نوشت: زمینه سازی طلوع خورشید ولایت عظما و تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش درونی، جهاد درونی، - فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پیامی نوشت: زمینه سازی طلوع خورشید ولایت عظما و تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش درونی، جهاد درونی، و خودسازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمودند یعنی زمینه سازی طلوع خورشید ولایت عظما و تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش درونی، جهاد درونی و خودسازی است که رهبر عزیزمان در منزل شهید سپهبد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی فرمودند حاج قاسم در جهاد برونی موفق بود و علتش این بود که او در جهاد درونی ابتدا موفق بود لذا معظم له در بیانه گام دوم، اول به موضوع خودسازی و سپس به جامعه پردازی و تمدن سازی اشاره می فرمایند.

متن کامل این پیام بدین شرح است: با صلوات بر محمد و آل محمد با احترام بدین وسیله خداوند باری تعالی را سپاس گذارم که فرصت دیگری برای خدمت هرچه بیشتر به ملت عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را در سنگری دیگر به این بنده حقیر و کمترین عنایت فرمود.

خدمت به مردم و دفاع از حریم مقدس انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه مهم ترین رسالت ما بسیجیان و پاسداران و آحاد مردم است که خود بزرگ ترین جهاد فی سبیل الله محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق تمدن نوین اسلامی، نیازمند جهاد درونی و خودسازی است

تحقق تمدن نوین اسلامی، نیازمند جهاد درونی و خودسازی است