مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:202020-11-30سياسي

برگزاری تورهای پژوهشی در هفته پژوهش قم


دبیرستاد هفته پژوهش و فناوری استان از برگزاری تورهای پژوهشی برای بازدید از مراکز دانشگاهی تولیدی، معدنی و پژوهشی همزمان با این هفته خبر داد.

- ایسنا/قم دبیرستاد هفته پژوهش و فناوری استان از برگزاری تورهای پژوهشی برای بازدید از مراکز دانشگاهی تولیدی، معدنی و پژوهشی همزمان با این هفته خبر داد.

سعید فراهانی فرد در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی پژوهش و فناوری اظهار داشت: این هفته، فرصتی مناسب برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف مساله پژوهش و فناوری در کشور فراهم کرده است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح استان، تشویق و ترغیب پژوهشگران، تبیین وضعیت موجود پژوهش و فناوری، شناسایی و عرضه یافته های پژوهشی، بستر سازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری توسعه یافته، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاه های اجرایی و خریداران دستاوردها با تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع و سایر مراکز مربوطه و ایجاد فضای تعاملی برای آشنایی ذینفعان حال و آینده واحدهای پژوهشی و فناوری با همدیگر از اهداف برگزاری هفته پژوهش است.

معاون دانشگاه قم با بیان اینکه در سال جاری هفته پژوهش با شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید برگزار می شود افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته برگزاری هفته پژوهش در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای پژوهشی در هفته پژوهش قم

برگزاری تورهای پژوهشی در هفته پژوهش قم