مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:052020-11-30اجتماعي

370 خودرو در محدودیت های کرونایی استان سمنان جریمه شد


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی سمنان درباره آخرین اقدامات حوزه محدودیت های کرونایی، گفت: تا امروز 370 خودرو در سطح استان اعمال قانون شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه میزبانی استانداری با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه و آغاز طرح جدید محدودیت های کرونایی تا امروز تردد بیش از 35 هزار خودرو کنترل شده است، تاکید کرد: دو هزار خودرو که قصد ورود به شهرهای استان را داشتند عودت داده شدند.

وی با بیان اینکه 370 مورد نیز اعمال قانون شده اند، ابراز کرد: تردد خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان سمنان، شاهرود و دامغان به صورت هوشمند کنترل می شود اما ساماندهی مجوز ترددها توسط دستگاه های مرتبط بایستی صورت گیرد.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بیش از 90 درصد مردم استان محدودیت های اعلام شده را رعایت کرده اند، تاکید داشت: همه ترددها به واسطه دوربین و به صورت هوشمند در استان کنترل می شوند.

بزرگی افزود: شهرستان شاهرود در کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی و نیز در منع تردد شبانه، خوب عمل کرده است و می بایست در سایر شهرستان ها نیز تلاش و اهتمام جدی تری صورت گیرد.

حسن سعدالدین، مدیر کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی، محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 خودرو در محدودیت های کرونایی استان سمنان جریمه شد

370 خودرو در محدودیت های کرونایی استان سمنان جریمه شد