مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 18:552020-11-30سياسي

مسؤولان لشکری و کشوری شهید فخری زاده را الگوی خود قرار دهند


مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان به مناسبت شهادت دانشمند شهید، محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان به مناسبت شهادت دانشمند شهید، محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست پلید استکبار جهانی یکی از فرزندان برومند و توانای کشورمان را از ما گرفت و ملت ایران را داغدار کرد ولی عملیات ترور دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان شهید سعید دکتر محسن فخری زاده حکایت از مسیر درست انقلاب اسلامی است.

در ادامه تصریح شده است: ملت ایران بزرگانی چون شهید مطهری ،مفتح، بهشتی و رجایی و باهنر و هزاران جوان شایسته خود را در انقلاب اسلامی به محضر حق تعالی تقدیم کردند و امروز تحرکات مذبوحانه استکبار و ایادی آن موید توفیق انقلاب اسلامی در دست یابی به اهداف راهبردی خود بوده است.

در این بیانیه عنوان شده است: همت و تلاش شبانه روزی، اخلاص و مجاهدت بی ادعا و کوشش برای استقلال و سربلندی ایران و انقلاب اسلامی از مهمترین ویژگی های این شهید عزیز و همرزمان دانشمند شهیدش بوده است که لازم است مسؤولان کشوری و لشکری در همه قوا با الگو قراردادن ایشان هرگونه راه نفوذ و طمع به این اب و خاک را در عرصه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی مسدود کنند و با دل کندن از غمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان لشکری و کشوری شهید فخری زاده را الگوی خود قرار دهند

مسؤولان لشکری و کشوری شهید فخری زاده را الگوی خود قرار دهند