مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:502020-11-30پزشكي

تزریق 70 پزشک جدید به سیستم درمانی گلستان/ مصوبه ستاد در برخورد با دستفروشی


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بکارگیری 70 پزشک جدید در این استان خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از پرستاران در استان به صورت شرکتی بکارگیری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل امشب در گفت وگو با خبرنگاران استان در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان با وجود اعمال محدودیت های اخیر در تردد و فعالیت اصناف اظهار کرد: اثرات محدودیت ها به طور طبیعی طی یک یا دو هفته آینده بهتر خودش را نشان خواهد داد.

وی با اشاره به افزایش شیوع ویروس در مقاطع مختلف، در خصوص احتمال تمدید محدودیت ها در استان گفت: تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا همتراز با تصمیمات ستاد ملی است، گرچه وضعیت شیوع در استان به سمت ثبات در حرکت است اما باید دید در پایان این هفته و در جلسه شنبه چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به خستگی و فرسوده شدن کادر درمان در بیمارستان های استان، خاطرنشان کرد: درست است که در برخی از تاریخ ها و ماه ها ما شاهد شیوع ویروس کرونا در استان بودیم و شاید به اعتقاد مردم فشار کاری از سوی بیماران کرونا به کادر درمان کاهش داشته اما در آن زمان با افزایش بیماری های دیگر مثل بیماران فشار خون، بیماران قلبی و عروقی و سایر بیماری های غیرکرونایی باز هم به همان میزان فشار کاری بر کادر درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 70 پزشک جدید به سیستم درمانی گلستان/ مصوبه ستاد در برخورد با دستفروشی

تزریق 70 پزشک جدید به سیستم درمانی گلستان/ مصوبه ستاد در برخورد با دستفروشی