مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:502020-11-30اجتماعي

بازگشایی راه ارتباطی 119 روستای استان قزوین


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان راه ارتباطی 119 روستا که بر اثر بارش برف و کولاک اخیر مسدود شده بود، - ایسنا/قزوین معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان راه ارتباطی 119 روستا که بر اثر بارش برف و کولاک اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.

اسماعیل تربره اظهار کرد: تا ساعت 18 عصر امروز دوشنبه 10 آذر راه ارتباطی 126 روستا به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود بود که با تلاش بی وقفه راهداران این آمار اکنون تنها به هفت روستا کاهش یافته است.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته راهداران به صورت شبانه روزی با استقرار در راه های مسدود شده اقدام به برف روبی و بازگشایی مسیرها کردند، خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مسیرهای باقی مانده روستایی نیز راهداران، فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

تربره ادامه داد: در حال حاضر تردد در تمام راه های ارتباطی اصلی استان جریان دارد اما در گردنه ها و ارتفاعات عبور و مرور خودروها تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: در برف چند روز اخیر هزار و 860 تُن ماسه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه ارتباطی 119 روستای استان قزوین

بازگشایی راه ارتباطی 119 روستای استان قزوین