مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:502020-11-30بين الملل

حربه بایدن برای ضربه زدن به جمهوریخواهان در انتخابات 2024


برگه برنده مهم دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا مهاجران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، آنا یورانتس در روزنامه روسی گازا رو نوشت: جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا وعده داده است که به 11 میلیون مهاجر غیرقانونی ملیت آمریکایی بدهد.

اگر بایدن موفق شود این طرح خود را عملی کند آن وقت 11 میلیون شهروند هوادار و حامی حزب دموکرات در ایالات متحده آمریکا می شوند.

با وجود این چاک روچا مشاور ارشد برنی ساندرز سناتور آمریکایی در گفت و گو با نشریه پولیتکو گفت که اگر سیاست مهاجرتی آمریکا اصلاح نشود و راه دستیابی به ملیت دشوار بماند آن وقت دموکرات ها خود را در انتخابات آینده به دلیل عملی نکردن وعده داغ شان در بن بست می بینند.

روچا افزود: در صورتی که نتوانیم وعده ای که به جامعه دادیم را عملی کنیم اوضاع ما در انتخابات آینده بسیار دردناک خواهد بود.

همزمان با آن تحولات جمعیتی در ایالات متحده آمریکا دیده می شود و این تغییرات حتی اگر 11 میلیون شهروند جدید هوادار دموکرات ظهور پیدا نکنند،باعث می شود که جمهوریخواهان رای دهندگان خود را از دست دهند.

تغییرات در جامعه آمریکا جمهوریخواهان را غافلگیر خواهد کرد.

در سایه این روند جمعیتی آمریکا حزب جمهوریخواه محکوم به این است که در موضع اقلیت قرار گیرد زیرا تقویت شاخه راستگرای حزب باعث می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حربه بایدن برای ضربه زدن به جمهوریخواهان در انتخابات 2024

حربه بایدن برای ضربه زدن به جمهوریخواهان در انتخابات 2024