مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:252020-11-30اجتماعي

ورود مجدد سامانهٔ بارشی از چهارشنبه به استان قزوین


کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از ساعت بعدازظهر روز چهارشنبه مجدداً یک سیستم بارشی از نیمهٔ جنوبی وارد استان خواهد شد و در آخر شب کل مناطق استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مریم بهروزی، کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: ظهر امروز سامانهٔ بارشی استان قزوین را ترک کرد، بیشترین میزان بارش برای شهر قزوین با حدود 23 میلی متر بارش و کم ترین میزان بارش نیز متعلق به شهرستان بویین زهرا با 6 میلی متر بارش بود.

وی افزود: این سیستم بارشی در حال حاضر استان را ترک کرده است و برای امشب در استان قزوین بارندگی نخواهیم داشت، فردا نیز قسمت هایی از آسمان استان ابری خواهد بود و در برخی مناطق استان پدیدهٔ مه را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: از ساعات بعدازظهر روز چهارشنبه یک سیستم بارشی با طول عمر بسیار کوتاه از نیمهٔ جنوبی وارد استان خواهد شد و در آخر شب نیز کل مناطق استان را تحت تآثیر قرار خواهد داد.

بهروزی تأکید کرد: این سامانهٔ بارشی در صبح روز پنج شنبه استان را ترک خواهد کرد و به لحاظ تغییرات دمایی، تا 3 روز آینده تغییرات دمایی خاصی را در استان شاهد نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجدد سامانهٔ بارشی از چهارشنبه به استان قزوین

ورود مجدد سامانهٔ بارشی از چهارشنبه به استان قزوین