مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:202020-11-30پزشكي

التزام مرغداران به رعایت قرنطینه/ تامین واکسن آنفولانزای پرندگان


هرچند هیچ موردی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در قم مشاهده نشده اما مرغداری ها باید قوانین قرنطینه را به طور کامل رعایت کنند.

- قم- مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: هرچند هیچ موردی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در قم مشاهده نشده اما مرغداری ها باید قوانین قرنطینه را به طور کامل رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رفیعی ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان مرکزی، گفت: برای جلوگیری از شیوع این بیماری در قم تمام مرغداری ها قوانین قرنطینه را به طور کامل رعایت کنند.

وی افزود: هر چند تاکنون هیچ موردی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در قم مشاهده نشده، اما واکسن موردنیاز به اندازه کافی در استان تأمین شده و لازم است تمام مرغداری ها نسبت به رعایت قوانین قرنطینه اهتمام جدی نشان دهند.

مدیرکل دامپزشکی استان قم با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون کامل مرغداری های استان قم گفت: تیم های پایش تالاب ها و مرغداری ها با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست تشکیل شده و این پایش ها به طور منظم انجام می شود.

وی با تأکید بر لزوم تشدید قوانین قرنطینه در مرغداری ها، گفت: همه مرغداری ها ملزم شده اند در ورودی های خود دوش نصب کنند تا تمام افراد با رعایت کامل موارد بهداشتی وارد مرغداری ها شوند و باید از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التزام مرغداران به رعایت قرنطینه/ تامین واکسن آنفولانزای پرندگان

التزام مرغداران به رعایت قرنطینه/ تامین واکسن آنفولانزای پرندگان