مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:152020-11-30اقتصادي

بالاخره برخی از ایرادات مصوبه کرونایی درباره اماکن استیجاری برطرف شد


19 علاوه بر ایجاد بحران در سلامت جسم و روان شهروندان حتی به مناسبات حقوقی و مراودات اقتصادی و اجتماعی ایشان لطمه جدی وارد ساخته است، - بدون تردید شیوع بیماری کووید- 19 علاوه بر ایجاد بحران در سلامت جسم و روان شهروندان حتی به مناسبات حقوقی و مراودات اقتصادی و اجتماعی ایشان لطمه جدی وارد ساخته است، به طوری که به زعم آگاهان امر، بعد از جنگ جهانی دوم و در فاصله 75 سال گذشته، هیچ متغیر دیگری این گونه در جریان زندگی اجتماعی مردم دنیا نقش آفرین نبوده است.

در چنین وضعی چالش ها و پرسش های جدی به وجود آمد؛ از جمله اینکه آیا می توان این عامل را بسان یک واقعه مهار و پیش بینی نشدنی در نظر گرفت و در نتیجه در روابط حقوقی و مناسبات مختلف بین اشخاص با استناد به آن نقض پیمان را توجیه ساخت؟ یا عواقب ناشی از آن را به نفع متعهد تعدیل کرد؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ در هر کشور، نهادی با تمرکز مراجع مرتبط ماموریت یافت تا با بهترین روش ها جامعه متبوع را از تحمل نتایج نامطلوب این ویروس صیانت ببخشد.

در کشور ما نیز ستاد ملی مقابله با کرونا تحت نظر رییس محترم جمهور این ماموریت را عهده دار شد.

این ستاد علاوه بر اتخاذ تدابیر بهداشتی و آموزشی، تعرفه بسته های حمایتی، ترویج فرهنگ مواجهه و مقابله با این ویروس، بعضا مبادرت به وضع مقرراتی کرده که طبعا از حیث عنوان حقوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره برخی از ایرادات مصوبه کرونایی درباره اماکن استیجاری برطرف شد

بالاخره برخی از ایرادات مصوبه کرونایی درباره اماکن استیجاری برطرف شد