مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:552020-11-30اجتماعي

لزوم جذب معلم از دانشگاه فرهنگیان/مدارس با کمبود دبیر مواجه هستند


معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: جذب نیرو در آموزش و پرورش باید از دانش آموختگان این مرکز آموزش عالی باشد زیرا که دانشجو ‎معلمان در زمینه های مختلف تربیتی و اخلاقی مهارت می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز انصاری عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: به علت کمبود نیروی معلم در مدارس کشور به اجبار از سایر دانش آموخته های مراکز آموزش عالی برای معلمی استفاده می شود که آنان نیز باید یک سال آموزش های لازم در زمینه نحوه تدریس را فرا گیرند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: هم اکنون 80 درصد دانشجو معلمان در پردیس های دانشگاهی کشور از خوابگاه استفاده می کنند و مابقی هم در حال تردد هستند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان تربیت نیروی انسانی کیفی است افزود: به همین منظور از تمامی ظرفیت های این دانشگاه در این زمینه استفاده می شود.

انصاری با اشاره به اینکه دانشجویان باید در خوابگاه های دانشگاه های فرهنگیان اسکان داشته باشند گفت: این وضعیت موجب می شود تا آموزش های لازم در حین زندگی به آنان از جنبه های مختلف داده شود که تردد افراد با این اصل مغایرت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جذب معلم از دانشگاه فرهنگیان/مدارس با کمبود دبیر مواجه هستند

لزوم جذب معلم از دانشگاه فرهنگیان/مدارس با کمبود دبیر مواجه هستند