مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-30سياسي

تفاوت قائل شدن بین دولت های آمریکا مبتنی بر هیچ اصل عقلانی و تاریخی نیست


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز باید به فکر غلبه بر تحریم بود و نه در انتظار گشایش رفع تحریم از دولت بعد آمریکا و کلا تفاوت قائل شدن بین دولت های آمریکا در خصومت با ملت ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیانیه ای تحلیلی پیرامون ترور شهید محسن فخری زاده منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: با ترور شهید فخری زاده  یکی از دانشمندان و پیشگامان هسته ای کشور بار دیگر چهره خشن و زشت استکبار جهانی از زیر نقاب ریا وتزویر بیرون آمد.

  به همین مناسبت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن  تسلیت به رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم این شهید بزرگوار نکاتی را در این خصوص یادآور می شود: به طور قطع و یقین عاملان و آمران این جنایت باید بدانند که به فرموده رهبر شجاع و فرزانه انقلاب دوران بزن در رویی تمام شده است و همانطور که در ترور شهید سلیمانی ثابت کردیم این اقدام ددمنشانه بدون پاسخ نمی ماند و دیر نیست که اخبار آن در صدر اخبار رسانه های جهان قرار خواهد گرفت.

وقوع این جنایت در سالگرد ترور دیگر شهدای هسته ای کشور نشان دهنده این نکته است که راه پیموده  شده در زمینه دست یابی به انرژی صلح آمیزهسته ای مسیری درست و خلاف میل استکبار جهانی است و لازم است این مسیر با قدرت و صلابت از سوی مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت قائل شدن بین دولت های آمریکا مبتنی بر هیچ اصل عقلانی و تاریخی نیست

تفاوت قائل شدن بین دولت های آمریکا مبتنی بر هیچ اصل عقلانی و تاریخی نیست