مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-30سياسي

جمعیت کیفری زندان ها در آذربایجان غربی به تعادل رسیده است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:کارهای زیادی در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان ها انجام شده است و جمعیت کیفری زندان ها به حال تعادل رسیده است که این ها همه مرهون عملیاتی کردن سیاست های تحولی قوه قضاییه به خصوص غربالگری زندانیان و استفاده از مجازات های جایگزین حبس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی اکبر گروسی در جلسه کنترل مجرمین حرفه ای اظهار داشت: کارهای زیادی در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان ها انجام شده است و جمعیت کیفری زندان ها به حال تعادل  رسیده است که این ها همه مرهون عملیاتی کردن  سیاست های تحولی قوه قضاییه به خصوص غربالگری زندانیان و استفاده از مجازات های جایگزین حبس است.

  وی افزود: مجرمین حرفه ای و خطرناکی که در داخل زندان هستند به طور معمول یا جرمشان سنگین هست یا اینکه اصلاح پذیر نیستندو بقیه مجرمین که روند اصلاح را طی می کنند و  یا جرایم کم  اهمیتی انجام داده اند از تاسیسات کیفری جدید بهره گرفته و  یا در مرخصی یا تحت نظارت سیستم های الکترونیکی و یا از مجازات های جایگزین حبس بهره مند شده اند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: مدیریت زندان ها کار بسیار سخت و حساسی هست که نیازمند همکاری و هماهنگی  ارگان های مرتبط هست و نباید اینکار سخت را فقط بر عهده اداره کل زندان ها گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت کیفری زندان ها در آذربایجان غربی به تعادل رسیده است

جمعیت کیفری زندان ها در آذربایجان غربی به تعادل رسیده است