مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-30سياسي

فقط دولت هایی که اقدام تروریستی را محکوم نمی کنند از وجود تروریسم سود می برند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در رادیو فرهنگ در پاسخ به اینکه چرا نهاد های بین المللی از جمله سازمان ملل و شورای حقوق بشر، - دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه فقط دولت هایی تروریسم را محکوم نمی کنند که از وجود و اشاعه تروریسم سود می برند، گفت: اروپایی ها با تروریستی ندانستن این جنایت و محکوم نکردن آن به تروریست ها چراغ سبز نشان دادند و با این رویکرد عملا تیغ تروریست ها را تیز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در رادیو فرهنگ در پاسخ به اینکه چرا نهاد های بین المللی از جمله سازمان ملل و شورای حقوق بشر، در قبال ترور شهید فخری زاده موضع گیری صریح و روشنی نکردند، اما در قبال کوچکترین حادثه تروریستی در کشور های غربی غوغا می کنند و دلیل این برخورد دوگانه چیست؟ ، اظهار کرد: قدرت های بزرگ و در رأس آن ها رژیم آمریکا، همه چیز را بر اساس منافع و سیاست های خود تحلیل و ارزیابی می کنند.

به عبارت دیگر ملاک تصمیم و اقدام غربی ها حق و عدالت نیست، بلکه منفعت و سود آنهاست؛ به همین جهت دربرخورد با تروریسم هم همین طور رفتار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط دولت هایی که اقدام تروریستی را محکوم نمی کنند از وجود تروریسم سود می برند

فقط دولت هایی که اقدام تروریستی را محکوم نمی کنند از وجود تروریسم سود می برند