مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:202020-11-30سياسي

نامه ایران به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین در خصوص شهادت فخری زاده


سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با ارسال نامه ای به مدیرکل دفترسازمان ملل در وین، ضمن محکومیت ترورشهید فخری زاده، - خواهان محکومیت این اقدام تروریستی ازسوی وی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با ارسال نامه ای به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و موادمخدر ملل متحد، ضمن محکومیت شدید ترور شهید محسن فخری زاده ، خواهان محکومیت این اقدام تروریستی و غیر انسانی از سوی وی شد.

این نامه در مورد اقدام تروریستی بزدلانه و ترور فجیع محسن فخری زاده، یک دانشمند فیزیکدان برجسته جمهوری اسلامی ایران که در 27 نوامبر 2020 در شهر آبسرد استان تهران رخ داد، است.

شواهد اساسی آشکاری، دست داشتن و مسئولیت رژیم اسراییل در این حمله تروریستی را نشان می دهد، بویژه اینکه مقامات رژیم اسراییل بارها از شهید فخری زاده نام برده بودند و چندین مرتبه نیز برای ترور ایشان برنامه ریزی کرده بودند.

این نیز نمونه دیگری از تروریسم است که توسط شنیع ترین رژیم تروریستی با هدف به خطر انداختن صلح و امنیت بین المللی، تهدید تمامیت سرزمینی، بی ثباتی منطقه، ویرانی حقوق بشر و سد کردن توسعه اقتصادی- اجتماعی ملت های مستقل برنامه ریزی، سازماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین در خصوص شهادت فخری زاده

نامه ایران به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین در خصوص شهادت فخری زاده