مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-30اقتصادي

حسین پژمان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس شد


در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، حسین پژمان، به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس معرفی و از زحمات محمد مهدی قاسمی، رییس سابق این سازمان تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه قاسمی عهده دار مدیریت شرکت مهندسی آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی می شود که بسیاری از طرح های کشور توسط این شرکت در گذشته اجرا می شده است، ابراز کرد: انتظار می رود او با تخصص و تلاش های مدیریتی که دارد بتواند شرکت مذکور را در آینده احیا کند.

شجری با بیان اینکه پژمان نیز به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس معرفی و مسئولیت دارد، افزود: او فردی دانشمند، پرتلاش و دلسوز است که باید شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار دهد و از ظرفیت های موجود به خوبی استفاده و تعاملات ستادی را به خوبی توسعه بخشد.

در ادامه این مراسم رییس سابق جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور جبران کمبود دانش مدیریتی که یکی از چالش های بزرگ کشور است، الگوی تعالی در این سازمان جاری سازی شده است.

محمد مهدی قاسمی با اشاره به اینکه با خلاقیت و نوآوری ارزش افزوده ایجاد می شود و بر اساس آموزه های مدل تعالی در پنج سال گذشته مدیران توانمندی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس شکل گرفته اند، تصریح کرد: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین پژمان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس شد

حسین پژمان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس شد