مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-30بين الملل

تظاهرات مردم «حسکه» سوریه برای اخراج اشغالگران آمریکایی


مردم شمال شرق سوریه در اعتراض به اقدامات شبه نظامیان کُرد وابسته به آمریکا و برای اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی اوضاع بد معیشتی به بار آمده به دنبال اقدامات شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) و اقدامات نظامیان آمریکایی، مناطق مختلف استان الحسکه سوریه (شمال شرق)، امروز (دوشنبه) شاهد تظاهرات مردمی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه المیادین ، اهالی روستاهای الصلالیه، الجولان، الرقی، الحمر الشرقیه، الحمر الغربیه، السحیل، رد شقرا، رجمان و صخر در جنوب الحسکه در رد تحریم های آمریکا و حضور نظامیان این کشور در خاک سوریه و همچنین اقدامات شبه نظامیان وابسته به آنها تظاهرات به راه انداختند.

اهالی این مناطق در محکومیت اوضاع معیشتی بد به بار آمده در مناطق یادشده، شعارهای ضدآمریکایی سر دادند؛ آمریکایی که به صورت غیرقانونی در این مناطق حضور نظامی دارد.

از طرفی دیگر، شماری از اهالی شهر الشدادی (جنوب الحسکه) در اعتراض به دستگیری تعدادی از جوانان سوری به دست نیروهای قسد (تحت حمایت آمریکا) تظاهرات به راه انداختند.

اهالی الشدادی در اعتراض به این اقدام نیروهای قسد، جاده اصلی شهر را با سنگ و لاستیک بستند و خواهان آزادی زندانیان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مردم «حسکه» سوریه برای اخراج اشغالگران آمریکایی

تظاهرات مردم «حسکه» سوریه برای اخراج اشغالگران آمریکایی