مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:302020-11-30سياسي

هم حزبی ترامپ درباره ادعای تقلب او در انتخابات آمریکا: بس کن!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پل میچل ، نماینده ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا که از هم حزبی های دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکاست روز دوشنبه با انتشار پیامی در توییتر به ادعای وی در خصوص تقلب در انتخابات واکنش نشان داد.

- هم حزبی ترامپ درباره ادعای تقلب او در انتخابات آمریکا: بس کن! نماینده جمهوری خواه میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیامی در توییتر به ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات واکنش نشان داد و هشتگی را در توییتر با عنوان دست از این حماقت بر دار ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، پل میچل ، نماینده ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا که از هم حزبی های دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکاست روز دوشنبه با انتشار پیامی در توییتر به ادعای وی در خصوص تقلب در انتخابات واکنش نشان داد.

نوشته وبگاه روزنامه هافینگتون پست ، این قانونگذار آمریکایی در پیام توییتری خود ضمن ایجاد هشتگی با عنوان دست از این حماقت بر دار نوشت: اوه خدای من.

دونالد ترامپ! لطفاً به خاطر کشور مان این استدلال های بدون شواهد و بی اساس را رها کن.

پل میچل در پیام خود همچنین یکی از پیام های توییتری ترامپ را که بار دیگر ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را مطرح کرده، پیوست کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم حزبی ترامپ درباره ادعای تقلب او در انتخابات آمریکا: بس کن!

هم حزبی ترامپ درباره ادعای تقلب او در انتخابات آمریکا: بس کن!