مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:152020-11-30سياسي

از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد برنامه های توسعه استفاده می کنیم


جلسه مشترک هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان و استاندار کرمان روز دوشنبه دهم آذر ماه 99 در محل دفتر این انجمن در تهران برگزار شد.

- استاندار کرمان در دیدار با هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان تاکید کرد: از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد برنامه های توسعه استفاده می کنیم ایسنا/کرمان جلسه مشترک هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان و استاندار کرمان روز دوشنبه دهم آذر ماه 99 در محل دفتر این انجمن در تهران برگزار شد.

دکتر علی زینی وند استاندار کرمان، با تشریح محورهای اولویت دار استان، گفت: انجمن حمایت از توسعه استان کرمان محل حضور نخبگان و بزرگان استان است و ما تلاش می کنیم از این فرصت ارزشمند برای پیشبرد برنامه های توسعه بهره بگیریم.

وی با استقبال از برخی پیشنهادهای مطرح شده برای تسریع اجرای پروژه های کلان استان، افزود: چگونگی تأمین مالی پروژه های کلان استان یکی از دغدغه های اولویت دار ما است که تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت شرکت های بزرگ راهبردی مناسبی برای اجرای آنها در پیش بگیریم.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش بر پیگیری مجدانه طرح های تامین آب استان تاکید کرد و گفت: برای عبور استان از چالش کم آبی باید سناریوهایی که قابلیت عملی شدن دارند را در برنامه زمانبندی مشخص دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد برنامه های توسعه استفاده می کنیم

از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد برنامه های توسعه استفاده می کنیم