مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-30سياسي

نامه ایران به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین در محکومیت ترور شهید فخری زاده


سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با ارسال نامه ای به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و موادمخدر ملل متحد، - سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با ارسال نامه ای به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و موادمخدر ملل متحد، ضمن محکومیت شدید ترور شهید فخری زاده، خواهان محکومیت این اقدام تروریستی و غیر انسانی از سوی وی شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سرکار خانم غدا فتحی والی مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل این نامه در مورد اقدام تروریستی بزدلانه و ترور فجیع دکتر محسن فخری زاده، یک دانشمند فیزیکدان برجسته جمهوری اسلامی ایران که در 27 نوامبر 2020 در شهر آبسرد استان تهران رخ داد، می باشد.

شهید فخری زاده یک فیزیکدان ممتاز و استاد دانشگاه بود، که ابتکارات علمی متعددی را از جمله در حوزه های های پدافند غیرعامل شیمیایی، بیولوژیکی و هسته ای برای اهداف حفاظتی اجراء نموده است.

یکی از آخرین خدمات شهید فخری زاده، نقش برجسته ایشان در تولید اولین کیت آزمایش بومی کرونا بود که سهم بزرگی در تلاش های ملی ما در مهار همه گیری کرونا دارد، آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین در محکومیت ترور شهید فخری زاده

نامه ایران به مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین در محکومیت ترور شهید فخری زاده