مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-30سياسي

روحانی از برآورده شدن یکی از آرزوهای دولت گفت


رییس جمهور روحانی در مراسم بهره برداری از سامانه های جامع تجارت، تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش و سامانه های مرتبط با وزارت امور اقتصادی و دارایی، - گفت: افتتاح این سامانه ها گامی ارزنده در مسیر جلوگیری از سوء استفاده ها و شفاف شدن کامل فعالیت های اقتصادی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در مراسم بهره برداری از سامانه های جامع تجارت، تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش و سامانه های مرتبط با وزارت امور اقتصادی و دارایی، افتتاح این سامانه ها را گامی ارزنده در مسیر جلوگیری از سوء استفاده ها و شفاف شدن کامل فعالیت های اقتصادی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در هجدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک) و بهره برداری از این سامانه ها اظهارداشت: بهره برداری از این سامانه جزو آرزوهای مهم دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری بود و می تواند کار را برای مبارزه با قاچاق تسهیل و جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیرد.

رییس جمهور با برشمردن اهمیت ویژه این سامانه ها بویژه سامانه جامع تجارت و ارائه خدمات به تجار با پنجره ای واحد، گفت: 70 درصد این سامانه جامع قابل دسترسی است و 30 درصد که مربوط به سامانه انبارهای دولتی، گمرکات و بنادر است تصمیم گرفته شد که همه اقدامات لازم برای اتصال این انبارها 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی از برآورده شدن یکی از آرزوهای دولت گفت

روحانی از برآورده شدن یکی از آرزوهای دولت گفت