مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-30سياسي

اجازه ندهید مقام بنیانگذار انقلاب را هتک و سعی بر تحریف حقایق و واقعیت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در نامه ای به حضرت حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور نوشت: - با احترام، چندی پیش بود که مقام معظم رهبری به مناسبت عید قربان در بیاناتی حکیمانه جامعه را متوجه خطری در تراز تحریم های ظالمانه و غیرانسانی نظام سلطه نمودند، آن خطر چیزی جز جریان تحریف نیست؛ تحریف حقایق و واژگونه نشان دادن واقعیات و بیان روایت های نا معتبر و نادرست از انقلاب اسلامی.

به تازگی انتشار مصاحبه آقای عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست و معاون رییس جمهور در سطح رسانه های عمومی و مجازی این واقعیت را آشکار می سازد که جریانی قصد دارد به موازات تحریم های ظالمانه، در جنگ روایت ها و ادراکی، شناخت و باور ها و در نهایت اعتماد و اعتقاد مردم را به انقلاب اسلامی و امام و پیشوای بت شکن آن، تضعیف و تحریف کنند.

آقای کلانتری در طول این مصاحبه سراسر شبهه افکنانه، دست به کنایه و طعنه زنی نسبت به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و توهین و افترا نسبت به افراد مختلف خصوصاً شخص معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، زده است.

چگونه میشود کسی در سایه جمهوری اسلامی زیست کند و نان این انقلاب را به عنوان معاون رییس جمهور بخورد و به راحتی این اظهارات سخیف و جاهلانه و البته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهید مقام بنیانگذار انقلاب را هتک و سعی بر تحریف حقایق و واقعیت کنند

اجازه ندهید مقام بنیانگذار انقلاب را هتک و سعی بر تحریف حقایق و واقعیت کنند