مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-30پزشكي

کرونا کی تمام می شود؟


عضو فرهنگستان علوم پزشکی درباره زمان پایان بحران کووید-19 گفت: طبق مدل های بیولوژیکی ای که محققان در دنیا ارائه کردند، طول این بحران دو سال تا دو سال و نیم است که یک سال آن گذشته و باید یک الی یک سال و نیم دیگر نیز طی شود تا این وضعیت پایان یابد.

- عضو فرهنگستان علوم پزشکی درباره زمان پایان بحران کووید-19 گفت: طبق مدل های بیولوژیکی ای که محققان در دنیا ارائه کردند، طول این بحران دو سال تا دو سال و نیم است که یک سال آن گذشته و باید یک الی یک سال و نیم دیگر نیز طی شود تا این وضعیت پایان یابد.

بسته به روش های پیشگیرانه باید تعداد مرگ ومیر را کاهش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در وبینار تحولات آموزش عالی در عصر کرونا که به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم برگزار شد، گفت: کرونا ویروس قوی ای نیست و بسیار راحت از میان می رود؛ اما مشکل اصلی ای که با این ویروس داریم این است که دوره ی بی علامتی آن بسیار زیاد است و شدیدا واگیردار است.

دبیر اتاق فکر کرونای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکردهای متفاوت کشورهای مختلف در مقابله با کووید-19 گفت: هر کشوری در مواجهه با کرونا برخوردی داشت.

مثلا در آلمان مردم با دولت هماهنگی بسیاری داشتند یا کره جنوبی به دلیل استفاده مناسب از آی تی و اعمال اقتدار شدید توانست بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کی تمام می شود؟

کرونا کی تمام می شود؟