مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-30سياسي

ذوالنوری: کره جنوبی منابع ارزی ایران را آزاد کند


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده گفت: جامعه جهانی از جمله کره جنوبی ضمن محکومیت این اقدام باید مقابل چنین اقداماتی که نقض صریح قوانین بین الملل است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یو جانگ هیان سفیر کره جنوبی در تهران دیدار و گفتگو کرد.

ذوالنوری در ابتدای این دیدار با تأکید بر اهمیت دیپلماسی پارلمانی به عنوان ابزاری تاثیرگذار در تقویت مناسبات دوستانه جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی گفت: مجالس دو کشور نقش مهمی در سیاست خارجی دارند از این رو مجلس شورای اسلامی جهت تقویت و تحکیم همکاری های فیمابین عزم جدی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: رویکرد مجلس شورای اسلامی مبتنی بر افزایش توسعه تعاملات پارلمانی با سایر کشورها به ویژه کشورهای شرق آسیا است.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به ریشه کن شدن ویروس کرونا بر تداوم ارتباطات و تعاملات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با همتایان خود در پارلمان کره جنوبی به صورت وبینار تاکید کرد.

ذوالنوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه و غیرقانونی علیه ملت ایران تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: کره جنوبی منابع ارزی ایران را آزاد کند

ذوالنوری: کره جنوبی منابع ارزی ایران را آزاد کند