مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-30سياسي

در بالاترین تخمین 3 درصد مردم درگیر کرونا هستند


توصیه های جدیدی که که وجود دارد، در این جلسات بررسی می شود و نهایتا آن قسمت از پیشنهادات اجرایی هست، ابلاغ می شود و قرارگاه آن را پیگیری می کند و بخش هایی از پیشنهادات که باید درباره آن تصمیم گیری شود نیز به ستاد ملی ارجاع داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، وزیر کشور گفت: مجموعه افرادی که در بالاترین تخمین و بدترین و پرریسک ترین نگاه به این موضوع داریم شامل 3 درصد مردم ما هستند و یعنی 97 درصد مردم ما در این خصوص هیچ نگرانی ندارند و سالم هستند و فقط 3 درصد به نوعی درگیر این موضوع(کرونا) شده اند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه نشست کمیته اطلاع رسانی این ستاد گفت: جلسه امروز قرارگاه به صورت مشترک با کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزار شد و ما با همه کمیته ها جلسات داریم و هماهنگی های بیشتر و پیگیری مصوبات در آن انجام می گیرد.

وی افزود: توصیه های جدیدی که که وجود دارد، در این جلسات بررسی می شود و نهایتا آن قسمت از پیشنهادات اجرایی هست، ابلاغ می شود و قرارگاه آن را پیگیری می کند و بخش هایی از پیشنهادات که باید درباره آن تصمیم گیری شود نیز به ستاد ملی ارجاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بالاترین تخمین 3 درصد مردم درگیر کرونا هستند

در بالاترین تخمین 3 درصد مردم درگیر کرونا هستند