مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-30سياسي

چالش های اورژانس خراسان شمالی رفع می شود


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از رفع کمبودهای اورژانس خراسان شمالی و رفع محرومیت زدایی در این حوزه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از رفع کمبودهای اورژانس خراسان شمالی و رفع محرومیت زدایی در این حوزه خبر داد.

محمد وحیدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه چالش های اورژانس خراسان شمالی رفع می شود، اضافه کرد: در حال حاضر اتوبوس آمبولانس در استان وجود ندارد و این موضوع یکی از نداشته های مهم استان است که باید مورد توجه قرار می گرفت و از همین جهت پیگیری های مختلفی برای این امر از رییس سازمان اورژانس کشور انجام شد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس که ارزش ریالی بسیاری نیز دارد، برای استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه وجود اتوبوس آمبولانس برای استان بسیار مهم بود، اظهار کرد: در تصادفاتی که تعداد مصدومان بالایی دارد، وجود اتوبوس آمبولانس کمک بسیار مهمی برای انتقال مصدومین به بیمارستان ها می کند.

وحیدی با تأکید براینکه در کنار اتوبوس آمبولانس، 20 دستگاه موتور آمبولانس نیز وارد استان می شود، افزود: در جلسات مختلف تلاش شده است تا نداشته های استان تأمین شود و در حوزه های مختلف محرومیت زدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اورژانس خراسان شمالی رفع می شود

چالش های اورژانس خراسان شمالی رفع می شود