مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-30سياسي

روحانی: سامانه جامع تجارت جلوی سوءاستفاده ها را می گیرد/ تحقق یک آرزوی دولت


رییس جمهور با بیان اینکه سامانه جامع تجارت جلوی سوءاستفاده ها را می گیرد و فعالیت اقتصادی را کاملاً شفاف می کند، گفت: 70 درصد این سامانه امروز افتتاح شد و 30 درصد باقی مانده که بخش بزرگ آن به سامانه انبارهای کشور مربوط می شود در 99/11/11 تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجّت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور، عصر امروز (دوشنبه 10 آذر) در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک)، پس از بهره برداری از تعدادی از سامانه های مرتبط با تحقق دولت الکترونیک گفت: دولت وعده داده بود که در تاریخ 99/9/9 شاهد افتتاح سامانه بسیار مهم و جامع تجارت خواهیم بود که امروز شاهد افتتاح آن بودیم و ما به وعده خود عمل کردیم.

وی ادامه داد: اینکه تجار و بازرگانان ما بتوانند به راحتی به سامانه تجارت همزمان در سامانه بانک مرکزی و حتی بیمه و امثال این ها دسترسی داشته باشند و در پنجره ای واحد این خدمات را ارائه دهد، باعث می شود فردی که کالایی را می خواهد وارد کند با ورود به این سامانه راحت بتواند ثبت سفارش کند و مجوزهای لازم اخذ شود.

روحانی با بیان اینکه سامانه جامع تجارت جلوی سوءاستفاده ها را می گیرد و فعالیت اقتصادی را کاملاً شفاف می کند، گفت: 70 درصد این سامانه امروز افتتاح شد و 30 درصد باقی مانده که بخش بزرگ آن به سامانه انبارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: سامانه جامع تجارت جلوی سوءاستفاده ها را می گیرد/ تحقق یک آرزوی دولت

روحانی: سامانه جامع تجارت جلوی سوءاستفاده ها را می گیرد/ تحقق یک آرزوی دولت