مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-30بين الملل

اقلیم کردستان عراق ترور شهید «فخری زاده» را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری عراقی ناس، اقلیم کردستان عراق، ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد.

- ریاست اقلیم کردستان عراق در بیانیه ای ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد و به ملت و دولت ایران و خانواده این شهید، تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از خبرگزاری عراقی ناس، اقلیم کردستان عراق، ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد.

در بیانیه ریاست اقلیم کردستان عراق آمده است: ما ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم می کنیم و به ملت و دولت ایران و خانواده فخری زاده تسلیت می گوییم.

روز گذشته، فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود، ترور شهید فخری زاده را به وی تسلیت گفت.

احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه این کشور گفت که فؤاد حسین در این پیام تسلیت به محمد جواد ظریف، ترور فخری زاده را محکوم کرده و گفته است: این گونه اقدامات به ثبات در منطقه کمک نمی کند.

قبلا هم، ائتلاف فتح عراق با صدور بیانیه ای به جنایت ترور شهید محسن فخری زاده توسط تروریست ها واکنش نشان داد و این جنایت را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، این ائتلاف به ریاست هادی العامری در بیانیه خود تأکید کرده است: بدون شک جنایت ترور شهید فخری زاده به قدرتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلیم کردستان عراق ترور شهید «فخری زاده» را محکوم کرد

اقلیم کردستان عراق ترور شهید «فخری زاده» را محکوم کرد