مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-30بين الملل

توصیه ژنرال اسراییلی: چیزی را لو ندهید؛ دهان خود را ببندید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عاموس یادلین رییس پیشین دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (آمان) و رییس کنونی اندیشکده مطالعات امنیت داخلی اسراییل (INSS) ابراز عقیده کرد که شاید ایران برای گرفتن انتقام ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند .

- توصیه ژنرال اسراییلی: چیزی را لو ندهید؛ دهان خود را ببندید! ژنرال بازنشسته و مقام امنیتی پیشین رژیم صهیونیستی، معتقد است دانشمند هسته ای و دفاعی ایران به دلیل ملاحظات متعدد و پیچیده خاصی در زمان کنونی به شهادت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی یادلین، شامگاه یکشنبه طی سخنرانی در نشست خبری مرکز رسانه ای رژیم اسراییل توضیح داد: در حالی که در مورد ترور [سردار حاج] قاسم سلیمانی، آمریکا مسؤولیت را برعهده گرفت و ایران نیز ده ها موشک به پایگاه آمریکا در عراق شلیک کرد، اکنون هیچ کسی مسؤولیت را برعهده نگرفته؛ پس احتمال دارد ایران تا روزهای پایانی [ریاست جمهوری دونالد] ترامپ [برای انتقام] صبر کند زیرا نمی خواهند زمان کافی به او برای سوءاستفاده از این انتقام جهت انجام حمله بدهد.

وی ضمن اشاره به اینکه از نظر ایران، رژیم صهیونیستی مسؤول ترور شهید فخری زاده است، گفت: اجتناب تل آویو از برعهده گرفتن این اقدام به تهران فرصت داده که مجبور به انجام واکنش فوری و پر سروصدا نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ژنرال اسراییلی: چیزی را لو ندهید؛ دهان خود را ببندید!

توصیه ژنرال اسراییلی: چیزی را لو ندهید؛ دهان خود را ببندید!